לוגו טיק טק פט

הכן כלבך לקיץ

הכן כלבך לקיץ

אז הטמפרטורות מתחילות לטפס וימים חמים עתידים להגיע ואיתם לא מעט מכשולים עבור בעלי החיים בכלל והכלבים בפרט. כמו שאנחנו עושים הכנות מקדימות לקראת בואו של הקיץ כך מומלץ לעשות גם עבור כלביכם וזאת כדי להבטיח מעבר פשוט ביותר של תקופה זאת. עם כן, איך נעשה זאת? להלן כמה המלצות מפי המומחים (אנחנו)..

תספורת – כמו שבמרבית הפעמים בימים החמים נמצא עצמנו מתחדשים בתספורת קצרצרה המאפשרת אוורור ומתאימה לעונה החמה או לחילופין נאסוף את השיער להשגת תוצאה דומה, כך גם הכלבים יעדיפו בימים חמים אלו להיפרד מעודפי שיער מחממים. עם כן, מותר ומומלץ לעשות תספורת לכלבים מכלל הגילים והגזעים אשר תסייע בוויסות חום גופו של הכלב.

אספקת מים מספקת – בימים החמים, אחת מהסכנות הקטלניות ביותר הינן התרחשות של התייבשות. תופעה זאת מתרחשת כאשר הכלב נכנס למאזן נוזלים שלילי, מצב אשר נגרם במרבית הפעמים מחוסר במים. לכן, במידה וכלבכם נשאר לבד אפילו למספר קטן של שעות יש לוודא כי קיימת כמות מספקת של שתיה ונוזלים עבורו.

מחסומי פה מאווררים – בימים החמים יש חשיבות גדולה לרכישת מחסום מאוורר עבור הכלב בעל מנגנון המאפשר פתיחת פה בצורה קלה על מנת לבצע את פעולת ההלחתה (נשימה קצובה עם הלשון משתרבבת) המקררת את גופו ומסייעת לשמור על חום גוף נורמלי המונע מצבים מסכני חיים כמו לדוגמא התרחשות של מכת חום.

ביגוד מצנן – על מנת שיוכלו להתמודד עם החום השורר הושקו בגדים מיוחדים בעלי חומרים אשר הופכים לג'ל בעת מגע עם מים. הג'ל סופג את חום גופו של הכלב ופולט אותו לאוויר כך שמתאפשרת שמירה על טמפרטורת גוף נוחה עבור הכלב אשר השפעתה מתמשכת לעד מספר ימים.

החלפת מקום המרבץ – באם מדובר על מיטה בה הכלב רגיל לשהות ולנוח או במלונה נרחבת, יש לבצע התאמות הייעודיות לעונה החמה. לדוגמא, מיטה פרוותית וחמה נחליף במזרן פשוט אשר מתאים לעונת הקיץ. עוד חשוב לציין כי במידה והכלב מבלה את מרבית זמנו בשטח פתוח (בגינה/חצר) יש להכין מראש אזור מוצל ונעים עבורו אשר יאפשר הגנה מרבית מפני השמח הקופחת ומניעת מצבי התייבשות.

רכישת תכשירים נוגדי טפילים כגון קרציות ופרעושים – טפילים אשר נדבקים לגופו של הכלב מהווים כמטרד לא פשוט עבורו. קרציות לדוגמא מוצצות את הדם ויכולות לגרום למצב של אנמיה אצל הכלב, בנוסף יכולות גם להעביר טפילים אשר פוגעים במערכת החיסונית. לכן, חשוב מאוד לנסות ככל הניתן למנוע את אלו על ידי רכישת מוצרים ייעודים לכך (קולר דוחה ומדביר קרציות, תרסיסים שונים או טבליות).

שתף ברשתות:

מאמרים נוספים:

Winter Is Coming – הכן את בעל החיים לחורף

אז הטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת וטיפות של גשם מזכירות לנו שבואו של החורף קרב ובא. עונת החורף מעלה שאלות וחששות בקרב רבים ממגדלי חיות המחמד.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
      Calculate Shipping
      Skip to content